M.03 / INFORMACIÓ CENTRES EDUCATIUS / M INFORMACIÓ CENTRES EDUCATIUS
Informació Adicional per a la Sol·licitud de Material d'Infraestructures
-
Observacions / Condicions
Unitat emissora: Regidoria d´Educació
Assumpte: Servei de Logística Nadal 2016 i Sant Antoni i Sant Sebastià 2017
Benvolguts companys i benvolgudes companyes,
Per a les celebracions que pugueu dur endavant durant els propers festes de Nadal i per les festivitats de Sant Antoni i de Sant Sebastià, des del Servei de Logística ens han demanat que us passem les següents indicacions per poder donar-vos un bon servei i poder arribar al màxim de les peticions possibles. Com ja sabeu els recursos materials (cadires, taules, tarimes, torradores...) i humans són limitats. També recordar-vos que les dates de les vostres celebracions sempre coincideixen amb celebracions de la ciutat i el Servei i els seus recursos són els mateixos. Per això és important una bona organització i us demanam:
- Que les peticions ens arribin com a mínim 20 dies abans de l’acte. No podrem atendre les que arribin més tard.
- Únicament s’atendran com a màxim: 150 cadires, 20 taules, 2 torradores i sorra.
- Que intenteu coordinar-vos escola i AMIPA per aprofitar el mateix servei.
- A partir d’ara no instal•larem tarimes-cadafals en aquells centres que presentin
dificultats per a instal•lar-los o puguin provocar riscos. Només s’instal•laran en espais de fàcil accés.Us sol•licitam que també passeu aquesta informació a l’APIMA del vostre centre perquè en tenguin coneixement de la mateixa.
Palma, 21 de novembre de 2016
La Directora General d’Educació
Joana Bardina Pujol