Tancar
Regidoria d'Educació
Plaça Nova de la Ferreria, 2 - 07002 - Palma
tels. 971 449 447/8 - 971 449 4406
FAX: 971 449 429

Veure la Regidoria d'educació a un mapa més gran
Tancar
Suggeriments i reclamacions
Nom:
Email:
Escriu la teva suggerència
Identificació centres

Programa d'Activitats Educatives 2017-2018

Tema:  Nivell educatiu:  Nom activitat:
Tria per tipus d'activitat:     Totes Gratuïtes De pagament
Tria per disponibilitat:     Totes Per a pobles

C.01.09 / SALUT, CONSUM I CIÈNCIA / C.01 Educació per a la salut

Desdejuni saludable

STARS
(0 valoracions)
  • Breu descripció de l'activitat

    El desdejuni es podria definir com la primera menjada del dia. Una alimentació equilibrada està formada per una dieta adequada a les nostres necessitats i dins aquesta dieta, el desdejuni és una de les menjades a tenir en compte. Una alimentació correcta comença per un desdejuni adequat.

    Amb aquest taller es pretén conscienciar de la importància de desdejunar cada dia, sabent quins són els aliments que n'han de formar part. A més a més, es treballen hàbits d'higiene relacionats amb l'alimentació. Es tracta de crear un espai participatiu en el qual els infants aprenguin involucrant-se en les dinàmiques proposades. Per aquest motiu s'ha elaborat el "Joc del desdejuni saludable" com una nova proposta metodològica i que els infants puguin aprendre jugant.

    Per finalitzar, es degusta un berenar saludable amb productes locals.

  • Nivells educatius als quals s'adreça

    Aquesta activitat està adreçada als alumnes d'educació primària.

  • Horari i lloc d'encontre

    L'activitat és realitzarà els dimecres, dijous  i divendres de 08,45 o 09,15 a 11:30 hores.

    Lloc de realització, l'activitat es realitzarà en el centre educatiu, si pot ser, en el menjador escolar. Si no és possible, el col·legi que soliciti l'activitat adequarà un espai perquè es pugui dur a terme, tenint en compte les característiques de l'activitat.

  • Preu de l'activitat

    L'activitat és gratuïta.

  • Aportació de l'Ajuntament

    - L'activitat està dirigida per una psicòloga i una infermera.

    - Material de suport aportat per l'Ajuntament de Palma i berenar saludable.

  • Observacions / Condicions

    - Es recomana que la inscripció es realitzi el més aviat possible, preferiblement abans del 30 de setembre.
    - El nombre màxim d'alumnes per activitat és de 30.
    - Cada col·legi es podrà apuntar a 4 sessions com a màxim.
    - Respecte al berenar, el col·legi aportarà: aigua, tassons, plats i torcaboques pels alumnes, tot això haurà d'estar disponible per quan arribin els professionals.
    - L'hora d'arribada a l'escola serà entre les 8:45 i les 9:15 h aproximadament. L'activitat començarà a les 9.30h i finalitzarà a les 11.30h. Per la metodologia emprada l'activitat no es farà en menys temps del previst.
    - En el cas de que qualque alumne/a presenti al·lèrgies, intoleràncies alimentàries o no pugui menjar qualque aliment en concret, el tutor del grup és el responsable de comunicar-ho.
    - El professorat es reponsabilitzarà del seu grup classe i prestarà especial atenció a la seva cohesió, a l'ordre de l'aula durant l'activitat i també ajudarà a l'hora del berenar.
    - S'adjunta una autorització, perquè des de l'Ajuntament es puguin fer fotografies o material audiovisual durant  l'activitat i l'ús posterior d'aquestes, a firmar per part del pare, mare o tutor legal de l'infant que participi en aquesta activitat. Les autoritzacions s'entregaran per part dels i les mestres als responsables d'aquesta activitat abans de realitzar-la.

    Per a més informació o confirmació de l'activitat podeu cridar a la Regidoria de Sanitat i Consum. Centre Municipal de Salut i demanar per na Isabel Rosauro al tel. 971 225 900- ext. 1105, fax: 971 225 930 - Correu electrònic: isabel.rosauro@palma.es  o per Maria Ingla al tel. 971 225 900 - ext. 1170 Correu electrònic: mingla@a-palma.es
     

  • Documentació/Material didàctic/Impresos

    Autorització fotografies ALUMNAT
    - Adreçat a: professors, alumnes, general
    - Descarregar:
         fotosalumnes2017.pdf