D.03.09 / EDUCACIÓ AMBIENTAL / D.03 Espais naturals i natura urbana
Mallorca 2030: La transformació del litoral *** Activitat nova ***
-
Breu descripció de l'activitat
L'objectiu d'aquesta activitat és donar a conèixer la situació actual del nostre litoral i les ameneces a què es veu sotmès. El canvi climàtic i en especial l'augment de les temperatures estan provocant canvis irreversibles a la costa per l'increment del nivell del mar. És imprescindible ser-ne conscients per canviar els nostres hàbits, evitar situar-nos en l'escenari més greu i saber com adaptar-nos a aquestes dinàmiques.
L'activitat ens servirà per conèixer la situació actual i les seves conseqüències a curt-mig termini. Coneixerem com s'ha transformat la costa palmesana en els darrers anys, reflexionarem sobre els interessos i els efectes d'aquestes transformacions i plantejarem els escenaris futurs i les possibles accions pal.liatives que podem dur a terme entre tots i totes.
-
Contacte
Per a més informació podeu contactar per correu electrònic amb: inscripciones@arquitectives.com o per telèfon amb Cristina Llorente al 699 140 564.
-
Nivells educatius als quals s'adreça
Activitat dirigida a educació secundària, batxillerat i cicles formatius.
-
Horari i lloc d'encontre
Activitat disponible fins al novembre de 2022.
L'activitat té una durada de 50 minuts.
Lloc d'encontre: a concertar amb el centre educatiu.
-
Preu de l'activitat
Activitat amb educador i gratuïta.
-
Observacions / Condicions
Activitat organitzada per l'Àrea de Medi Ambient i Benestar Animal de l'Ajuntament de Palma.
Màxim 2 grups per centre (consultau en cas de centres de més de dues línies).