Tancar
Regidoria d'Educació
Plaça Nova de la Ferreria, 2 - 07002 - Palma
tels. 971 449 447/8 - 971 449 4406
FAX: 971 449 429

Veure la Regidoria d'educació a un mapa més gran
Tancar
Suggeriments i reclamacions
Nom:
Email:
Escriu la teva suggerència
Identificació centres

Programa d'Activitats Educatives 2021-2022

Nivell educatiu:  Nom activitat: Bloc temàtic: 
Tria per tipus d'activitat:     Totes Gratuïtes De pagament
Tria per disponibilitat:     Totes Per a pobles

K.02.08 / ASSOCIACIONS I ENTITATS / K.02 IGUALTAT

Taller de feminisme per a nins i nines d’educació infantil i primària

STARS
(0 valoracions)
  • Breu descripció de l'activitat

    Taller adreçat a infants per introduir el concepte d'igualtat, els beneficis individuals i col·lectius de fomentar una societat igualitària i conceptes erlacionats amb les desigualtats i les violències masclistes.

    La metodología utilitzada amb els nins i nines de primer cicle d'educació primària és mitjanánt un conte relacionat amb la igualtat i una dinàmica posterior que pugi servir com a reflexió final. Amb les nines i nins de segon cicle de primària es pretén flexionar sobre la igualtat/desigualtat mostrant situacions exemplificadores a través de l'exposició d'imatges, cançons, contes, pel·lícules, etc.

     

  • Nivells educatius als quals s'adreça

    L'activitat va adreçada a alumnat d'educació infantil (2n cicle) i a educació primària i a Associacions i APIMAs interessades en el tema.  

  • Horari i lloc d'encontre

    En el centre educatiu o la seu o local de l'asociació sol·licitant.

    L'activitat s'acordarà amb l'enttat una vegada feta la reserva.

     

  • Preu de l'activitat

    Amb monitor/a i activitat gratuïta 

  • Observacions / Condicions

    Màxim 30 i mínim 10 persones per torn.

    Per a qualsevol consulta i estat de les reserves podeu contactar amb Fundació IReS. Responsable: Daniel Jiménez Gómez (Coordinador de Projectes Balears). Telèfon 971722856. Correu electrònic: danieljimenez@fundacioires.org Pàgina web: www.fundacioires.org