C.03.04 / SALUT, CONSUM I CIÈNCIA / C.03 Promoció d'estils de vida saludable
Programa d'educació i promoció de la salut dirigit a les dones a les etapes de la maduresa
-
Breu descripció de l'activitat
Programa de promoció i educació per a la salut dirigit, específicament, a grups de dones a partir dels 25 anys d’edat. Es prioritzaran els grups de majors de 50 anys. Aquest programa es va iniciar l’any 2011 amb molt bona acollida.
L’objectiu és incrementar els coneixements de les dones sobre el seu cos i la cura d’aquest, amb la finalitat de millorar el control sobre la seva salut.
Comprèn de 3 a 9 sessions sobre diversos temes d’interès, a concretar, prèviament, amb la persona encarregada, i segons les necessitats de cada grup.
-
Nivells educatius als quals s'adreça
Aquesta activitat està dirigida a educació d'adults, associacions i públic en general.
-
Horari i lloc d'encontre
Les activitats sempre es duen a terme amb agenda concertada.
Un cop s’arribi a la nova normalitat, es poden dur a terme en divendres a l’aula de consum del mercat de l’Olivar de 9.30 a 11.30 h, amb agenda concertada. Es valorarà dur-les a terme al centre educatiu sempre que s’hi puguin seguir les recomanacions sanitàries de la Conselleria de Sanitat i Consum.
Les dates i el lloc es concretaran amb la tècnica responsable del programa i la persona responsable del grup, una vegada feta la sol•licitud.
-
Preu de l'activitat
L'activitat és gratuïta i està dirigida per una tècnica municipal de salut.
-
Observacions / Condicions
Les activitats del programa es duran a terme amb agenda concertada. Seguint les recomanacions sanitàries actuals contra el covid-19 l’aula del mercat que s’empra té una ocupació màxima de 17 persones. Es valorarà dur a terme les activitats a l’exterior, sempre que s’hi puguin seguir les recomanacions sanitàries de la Conselleria de Sanitat i Consum.
El punt de trobada en el mercat de l’Olivar és l’entrada del Pagès (davant el BBVA). L’ocupació màxima de les aules i altres recomanacions sanitàries contra el covid-19 a l’activitat seran en tot moment les indicades per la Conselleria de Sanitat i Consum.
L’ús de mascareta és obligatori durant l’activitat.
No es permet menjar ni beure dins l’aula.
Per a més informació, podeu contactar per correu electrònic amb la tècnica responsable de l’activitat.
Per més informació poden contactar per correu electrònic amb la tècnica responsable de l’activitat.
Un pic feta la sol•licitud, la tècnica responsable contactarà amb la/el responsable del grup i es consensuarà les dates i continguts de les activitats del grup sol•licitant.
-
Contacte
Per a més informació i confirmació de la inscripció, podeu contactar per correu electrònic (preferentment) a: Àrea de Sanitat i Consum (Ajuntament de Palma) - Responsable: Margarita Pujadas - Correu electrònicl: margaritamaria.pujadas@palma.cat