I.01.10 / ORIENTACIÓ i SUPORT A L'ESTUDI / I.01 Orientació i suport a l'estudi ................. *També E N . L Í N I A
Començam a organitzar l'estudi
-
Breu descripció de l'activitat
AQUESTA ACTIVITAT ES POT REALITZAR EN LÍNIA.
Contacti amb el responsable de l'activitat per a concretar els detalls.Amb aquesta sessió es facilitaran unes pautes als alumnes per tal de millorar la seva eficàcia davant els seus estudis, basant-se en la planificació i organització en totes les àrees (temps, materials, esforç, etc)
-
Contacte
Entitat: EXITIM EDUCACIÓN Y FORMACIÓN S.L.
Responsables: Carmen Cañavate Segurado
Telèfon: 651 34 77 42
E-mail: info@exitim.com Pàgina web: www.exitim.com
-
Nivells educatius als quals s'adreça
Alumnes de 3r i 4t d'Educació Primària.
-
Aportació de l'Ajuntament
L'activitat esà dirigida per una Pedagoga
-
Preu de l'activitat
L'activitat és gratuïta.
-
Horari i lloc d'encontre
L'activitat té una durada de 60 minuts aproximadament. L'horari es pot ajustar a l'horari del centre i es poden programar sessions successives.
L'activitat es durà a terme al mateix centre educatiu sol·licitant o en línia si així es sol·licita
-
Observacions / Condicions
És obligatòria l'assistència d'un professor/a del centre durant l'activitat.
ACTIVITAT PRESENCIAL: Es necessitarà un projector o pissarra digital amb ordinador i que el alumnes disposin de bolígraf / llapis i paper.
ACTIVITAT EN LÍNIA: Es realitzarà sobre la plataforma telemática convinent segons l'activitat. Qualsevol dubte, consultar.Un cop inscrits a l'activitat disposaran d'un "Servei d'Atenció en Línia" durant tot el curs per a qüestions relacionades amb la temàtica d'aquesta activitat