E.08.04 / ART / E.08 Fundació Miró Mallorca
Berenam amb Miró (en línia)
-
Breu descripció de l'activitat
*ACTIVITAT EN LÍNIA
Què li demanaríeu a Joan Miró si poguéssiu fer un berenar amb ell? Us proposam fer-nos una entrevista digital en directe des de l'escola, mentre des d'un dels espais del museu us anam contestant les vostres preguntes sobre Miró, la seva vida, la seva obra o qualsevol curiositat que us interessi. Aquest projecte digital pretén ser una alternativa a les sortides presencials per a acostar el museu i Joan Miró a tots els centres educatius.
-
Contacte
Per a qualsevol consulta, podeu contactar amb l'equip educatiu mitjançant l'adreça electrònica educacio@miromallorca.com o bé telefonant al 971 701 420, de 8.30 a 15 hores.
Per a més informació podeu visitar el nostre web: www.miromallorca.com
-
Nivells educatius als quals s'adreça
L'activitat va adreçada a educació infantil, educació primària, educació especial, associacions i entitats socials.
-
Horari i lloc d'encontre
- L'activitat s'ofereix els dimarts en un sol torn, amb una flexibilitat horària d'inici entre les 10 i les 12 h, depenent de les necessitats del grup.
- El projecte es realitza pel màxim de persones que conformin un grup classe.
- Entorn virtual.
-
Aportació de l'Ajuntament
La xerrada estarà conduïda per educadores professionals del Departament d'Educació i Activitats de la Fundació Miró Mallorca. Hi ha la possibilitat d'assessorament telemàtic adreçat als mestres, professorat i educadors interessats.
-
Observacions / Condicions
L’alumnat de 4t d’educació infantil (3 anys) només podrà realitzar l’activitat a partir de l’11 de gener de 2023.
- Poden realitzar el projecte tots aquells alumnes que conformin un grup classe.
- La durada serà d'entre 30 i 60 minuts i estarà determinada pel nivell educatiu i els interessos del propi grup.
- És imprescindible que si els i les participants tenen necessitats educatives específiques la persona responsable del grup ho comuniqui prèviament, indicant-ho a l’apartat d’observacions del formulari de reserva o contactant directament amb l’equip educatiu de la Fundació Miró Mallorca.
- El projecte està concebut en dues fases diferents: una primera part de preparació prèvia a l'aula, que el professorat podrà realitzar amb el material didàctic ofert per la Fundació Miró Mallorca, i una segona part en què es farà una xerrada en streaming entre l’alumnat participant i l’equip educatiu del museu. Per a participar a l’activitat el grup s’ha de comprometre a dur a terme totes les fases estipulades.
- Consideram important la relació amb el professorat i les educadores. Per aquest motiu, és imprescindible realitzar una sessió complementària (prèvia a l’activitat reservada) amb l'equip educatiu de la Fundació Miró Mallorca per a tractar aspectes concrets de la visita i/o del material complementari. Per a reservar aquesta opció heu d’escollir dins el Programa d’activitats educatives l’activitat “E.05 Encontres amb el professorat”, o bé posar-vos directament en contacte amb el Departament d’Educació i Activitats al telèfon 971 701 420 o educacio@miromallorca.com
- Es lliurarà un material pedagògic digital específic perquè l’alumnat realitzi un treball previ abans de dur a terme l’entrevista en directe via streaming.