Tancar
Regidoria d'Educació
Plaça Nova de la Ferreria, 2 - 07002 - Palma
tels. 971 449 447/8 - 971 449 4406
FAX: 971 449 429

Veure la Regidoria d'educació a un mapa més gran
Tancar
Suggeriments i reclamacions
Nom:
Email:
Escriu la teva suggerència
Identificació centres

Programa d'Activitats Educatives 2025-2026

Nivell educatiu:  Nom activitat: Bloc temàtic: 
Tria per tipus d'activitat:     Totes Gratuïtes De pagament
Tria per disponibilitat:     Totes Per a pobles

F.02.02 / HISTÒRIA, PATRIMONI I CULTURA / F.02 Espais singulars

Visita a les Coves de Gènova **$**
*** Activitat nova ***

STARS
(0 valoracions)
*Permesa la reserva també a pobles*
  • Breu descripció de l'activitat

    Us proposem participar en una emocionant i educativa excursió a les coves de Gènova. Les nostres visites a coves ofereixen als estudiants l'oportunitat única de explorar el món subterrani i aprendre sobre la geologia, l'ecologia i la història natural d'aquestes formacions naturals sorprenents.

    Els estudiants participaran en activitats que inclouen exploració de coves, observació d'estalactites i estalagmites, discussió sobre la formació de coves, i aprenentatge sobre la flora i fauna subterrània

  • Nivells educatius als quals s'adreça

    L'activitat va adreçada a alumnes a partir d'educació primària, secundària, batxillerat, FPB, FPGM i FPGS, educació d'adults, universitària, professorat i associacions.

     

  • Horari i lloc d'encontre

    L'horari de les coves és de 09:30 a 17:30 i la durada de la visita és de 1h / 1,30h aproximadament, podent-se adaptar a qualsevol horari.

    Ubicació: Coves de Gènova- c/ Barranco, 45 - Gènova (Palma)

    Bus EMT: Lines 47 i  46 

    També disposa de parking.

     

     

  • Preu de l'activitat

    El preu de la visita és de 6 euros per alumne, pels professors i acompanyants adults l'entrada es gratuïta.

    La forma de pagament és mitjançant transferència bancària i bé en l'arribada a les coves.

  • Contacte

    Per programar la visita a les coves i per més informació, han de posar-se en contacte al telèfon 871 508764 

    o a través del correu electrònic robledocuevasgenova@hotmail.com

    Responsable: Alfonso Robledo 

    Pàgina web: www.cuevasdegenova.com

  • Aportació entitat

    Un guia expert en espeleologia proporcionarà informació educativa durant tot el recorregut.

  • Observacions / Condicions

    L'accès a les coves és en grups de 15 alumnes, la resta del grup pot esperar a la zona interior on es posarà un video explicatiu de com es varen construir les coves o aprofitar per berenar.

    Hi ha la possibilitat de fer una visita especial a petició del centre, amb test adaptats, organització de activitats com a contat contes, etc.

     

    L'entitat o associació és qui s'encarrega d'organitzar i gestionar les activitats, així com del contingut que es publica a la web de Palma Educa i dels materials que s'imparteixen.