C.05.03 / SALUT, CONSUM I CIÈNCIA / C.05 Consum responsable i drets de les persones consumidores
Com llegir les factures
-
Breu descripció de l'activitat
Llegir un tiquet o les factures de l'electricitat, gas, aigua o telèfon pot resultar molt complicat. A l'activitat es fa una presentació sobre les diferències entre tiquet, pressupost, factura i contracte.
Posteriorment, es realitza un exercici pràctic que consisteix a llegir un tiquet i respondre les preguntes que fa la monitora.
També es fa una reflexió sobre el consum responsable i l'impacte dels nostres actes de consum al planeta i les persones.
-
Contacte
Per a més informació i confirmació de la inscripció podeu posar-vos en contacte amb el Servei de Consum i Salut. RESPONSABLE: Cristina Muñoz Muñoz Telèfon: 971 22 59 00 (ext. 1156) - Correu electrònic: cristina.muñoz@palma.cat
-
Nivells educatius als quals s'adreça
L'activitat va adreçada a: batxillerat, cicles formatius de grau mitjà i superior, FPB, educació d'adults, educació universitària, a públic en general i associacions.
-
Horari i lloc d'encontre
L’activitat es durà a terme al centre corresponent i té una durada d’una hora. L’horari és a convenir amb el centre entre les 9:00 i les 14:00 hores el dimecres.
-
Observacions / Condicions
Els grups seran d'un mínim de 10 persones i màxim de 30 persones.L'activitat es reservarà per ordre de sol•licitud. Un cop feta la reserva, el personal tècnic confirmarà la data i hora de l'ativitat.
Quan es reservin activitats per diferents grups els mateix dia, les activitats s'han de dur a terme seguides.
En cas d'anul•lació, si es fa 24 hores abans de la data programada, aquesta activitat es podrà programar un altre dia. En cas d'anul•lacions el mateix dia de l'activitat, aquesta activitat no es podrà recuperar. Les anul•lacions s'han de comunicar per correu electrònic.
Per a més informació i confirmació de la inscripció, podeu contactar per correu electrònic
-
Preu de l'activitat
L'activitat és gratuïta.
-
Qüestionaris d'avaluació
El/la docent del curs ha de contestar un qüestionari de satisfacció quan acabi l'activitat, i ho ha d'entregar a la persona que ha impartit l'activitat.
Els alumnes han de contestar un qüestionari de satisfacció tot d'una que hagi acabat l'activitat i ho han d'entregar a la persona que ha impartit l'activitat.